söndag 12 juli 2015

Söndag 12/7-2015 20:17

DAG: Jaha till natt igen och en lite bättre natt inatt sov lite mer sammanhängande inatt. Men kom inte ur sängen förrän till efter tolv idag kände inte för att ta mig upp så jag låg kvar. Så fick i mig frukosten och så skulle jag då gå igång med dammsugningen men idag tog det tid till halv två tiden så körde jag igång. Så efter detta så har jag pillat lite med musikdatorn och såg idag att den är klar för att uppgradera till nya Windows 10. Så mer? Jo idag har jag fått i mig fyra mackor med jordnötssmör på jag gillar det, det smakar som jordnötsbågar jag lägger på lite salt med illa gott. Så mer? Jo det var lotto igår men ingen ringde så ingen storvinst men kanske lite. Och vinst ja fick inget på eurojackpot heller men la in nytt i tio veckor igen. Är rätt mycket pengar där nu men chansen att vinna på en enkelrad är nog inte så hög, men jag är med. Så mer? Jo jag vet inte om jag sa det att jag inte längre är allergisk mot ägg eller jordnötter. Men helt bra är det inte så vi får se vad som händer med det har ätit ägg ett bra tag nu och även jordnötter så vi får se hur det går. Så mer? Jo till tre tiden så gick jag igång med middagen hade idag korv och mos och såg ett tag på en film men hade inte lust att se idag så jag la ner. Så en halv kass dag idag har inte haft nått att göra på hela dan jo dammsuga har jag gjort. Men en seg dag idag.

TRÄNING: Japp har packat väskan och är redo för träningen imonn. Då skall jag köra armhävningarna och se sedan om två veckor om axeln håller.

ROMAN: Ja imonn så kör jag igen vi hoppas på bra sömn inatt så skall det nog gå bra.

Så nog för idag och ses igen imonn. Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: