måndag 13 juli 2015

Måndag 13/7-2015 20:34

DAG: Jaha till natt igen och igen en lite små kass natt trotts starktablett. Så kom ur sängen till halv elva och fick i mig frukosten. Sedan pillade jag med musikdatorn ett tag och mailade ett mail och så var klockan redan över 12 så jag gick inte igång med romanen idag förrän till 12:30 idag. Så körde till ett då det var lunch och så igen från två till tre. Sedan stack jag till träningen och hem igen. Sedan var det stretch och så middag på det. Såg på Simsons idag när jag åt. Så efter detta så fick jag i mig en kopp kaffe och nu är jag här. Så mer? Jo jag vann inte nått på lotto men det är ju som det brukar vara så. Men till denna veckan så kommer jag slå till det känner jag på mig.

TRÄNING: Japp körde idag och körde även armhävningar idag så om en eller två veckor så får vi se vad det säger.

ROMAN: Ja kom igång sent idag men det gick rätt bra idag och jag kör igen imonn.

Så en kort blogg idag men jag kommer igen imonn med mera då. Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: