fredag 17 juli 2015

Fredag 17/7-2015 20:31

DAG: Jaha till natt igen och en rätt bra natt inatt konstigt nog. Brukar inte bli så bra efter träningen men inatt så. Kom ur sängen till lite innan elva typ 10:30 tiden fick i mig frukosten och så var det sedan dags att få in tvätten. Det gjorde den till 12:00 idag. Sedan upp igen och bäddade eftersom jag hade bytt lakan idag. Sedan efter detta så hände det inte så mycket idag. Jag pillade lite med datorn idag och när jag sedan såg på klockan så var den 14:00 och jag skulle till ICA idag så jag stack snabbt. Så fick ta ut 500 idag nu har jag 1000 kvar men det är kort tid kvar på denna månaden så jag kommer nog få lite pengar över. Så sedan hem och var nere hos tvätten innan jag stack idag eftersom klockan var så sen idag. Så sedan upp och fick i mig två öl idag dock alkoholfria men ändå. Så sedan till fyra tiden jag var sen idag ner så fick jag upp tvätten och sedan upp och göra middag. Hade idag karréer med klyft och såg ett par serier idag när jag åt. Nu har jag film tills imonn och sedan har jag också film på anytime att se en dag. Så mer? Jo det är eurojackpot idag men de har inte ringt så ingen storvinst men kanske lite. Ni får se på twitter idag eller imonn.

TRÄNING: Ja i måndags gjorde jag lite djupare böj och det kändes igår och dagen innan lite men till lördag så kör jag igen så får vi se om axeln håller.

ROMAN: Ja då kör jag igen tills imonn. Får hoppas att jag sover bara. Vi håller tummarna för det.

Så slut för idag och tack för idag ses igen imonn. Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: