tisdag 28 juli 2015

Tisdag 28/7-2015 20:11

DAG: Jaha till natt och inatt sov jag rätt okey när jag idag såg på datan så hade jag sovit i tre timmar i sträck just när jag somnade sedan var det rätt kasst men jag kände mig ändå rätt okey idag. Kom ur sängen till halv elva och fick i mig frukosten. Sedan dröjde jag ända till halv ett innan jag stack till ICA för mina inköp. Först en runda med kött och sedan en runda till med det andra. Så sedan väntade jag på att klockan skulle slå att det var dags för middag. Satte igång med den till lite efter tre tiden. Hade idag korv och stripes och såg en serie sedan en till. Och när jag satt och såg så gick åskan och teven slogs ut. Men eftersom jag såg på inspelat så märkte jag inte nått förrän jag stängde av boxen sedan gick den inte igång igen. Och jag hade tappat internet uppkopplingen med. Så jag tänkte kolla upp på comhem och det står nått om det. Men min telefon ville inte släppa uppkopplingen till modemet så jag fick stänga av wi-fi och sedan gå upp och se vad det var som hade hänt. Då stod det att det kommer igång till 22:00 men till sju tiden så gick modemet igång igen och jag hade allt. Så mer? Ja imonn så skall jag skriva och sedan klippa mig och handla lite som jag glömde idag. Så mer? Nä inte mer idag ses igen imonn. Då är det nya Windows om någon har missat det skall inte uppgradera ännu men ställa in så jag kan installera sedan.

TRÄNING: Ja jag hoppas att jag sover bra så skall jag köra igen till torsdag. Så jag kommer igång någon gång. Har jag väl kört en vecka tror jag att det går lättare sedan.

ROMAN: Ja imonn så kör jag igen då ja vi hoppas på bra sömn.

Så inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: