tisdag 21 juli 2015

Tisdag 21/7-2015 20:25

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt igen vaknade till elva tiden och fick i mig frukosten. Sedan gick jag igång med romanen, körde den idag fram till 14:00 då jag stack till ICA för att handla. Sedan hem igen och gick igång med middagen hade idag hamburgare och klyft och såg ett par serier när jag åt. Fick i mig en kopp kaffe och såg vidare på mina serier. Så mer? En små kass dag idag igen hade hoppats att jag skulle kunna testa en sista grej idag men datorn vill inte göra fel nu men innan så. Jag skall testa en sak till innan jag ringer som kan visa om det är datorn eller modemet som gör fel. Men idag har inget gått fel så jag har inte kunna testa igen. Jo jag såg en ny serie som jag inte hade med det är falling sky som kommer denna veckan tror jag. Jag ställde in den med mobilen igår. Så mer? Nä inget mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Jaha skall ta och testa till torsdag om axeln håller eller inte även om det nog kommer ta lite längre tid än detta. Så kör jag igen till torsdag.

ROMAN: Ja missade första halv timmen idag igen brukar göra det när jag är sen ur säng. Men det gick okey idag och jag fick lite gjort ändå så okey dag idag.

Så jag är klar för idag och säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: