torsdag 2 juli 2015

Torsdag 2/7-2015 20:29

DAG: Jaha till natt igen då ja och en jävligt kass natt igen. Om jag inte minns fel så var måndagen bra sedan har det varit kasst hela veckan. Kunde inte somna igår utan låg till tre tiden innan jag somnade och sov sedan kasst hela natten. Kom ur sängen till elva eller där efter och fick i mig frukosten. Sedan la jag mig på sängen fram till ett då det var lunch och sedan igen så la jag mig till tre då jag stack till träningen. Tränade sedan hem och hoppade stretchen idag och gick igång med middagen med en gång. Såg på teven lite sedan på family guy och så fick jag i mig en kopp kaffe. Så mer? En kass natt och en kass dag. Och imonn är det tvätt så den dagen går åt skogen den med. Vi hoppas att lördag blir bra.

TRÄNING: Kass natt och kass träning idag men jag fick ändå det gjort så okey dag då da.

HEMSIDAN: Ja imonn skall jag gå igenom Paddan och mobilen sedan skall jag slå ett samtal med och sedan till söndag så lägger jag upp. Då försvinner denna punkten med för ett tag.

ROMAN: Ja inget alls idag men jag hoppas jag sover till lördag så kör jag den dagen.

Så slut för idag och tack för idag så ses vi igen tills imonn. Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar Ledsen

Inga kommentarer: