söndag 5 juli 2015

Söndag 5/7-2015 20:13

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt igen kom till sans till nio tiden och efter det så somnade jag inte igen. Kom ur sängen idag till tio tiden och fick i mig frukosten. Sedan så körde jag igång med att dammsuga till tolv tiden. Så efter detta så gick jag igång med hemsidan, jag fick ringa ändå för jag gjorde en sak fel men tillslut så fick jag igång den. Jag har testat desktop den är okey jag fick göra om på outlook för den tog mailen som spam men jag ändrade detta idag. Så allt fungerar som det skall på desktopen och sedan mobil sidan där är det lite problem. Menyn jag gjorde kommer utanför när man klickar på menyn uppe i högra hörnet så kommer menyn fram om man sedan klickar på recept så kommer den menyn fram men sedan om man trycker på wok så kommer denna menyn inte med hela. Men om man rullar ner till botten och sedan tar recept och sedan wok så kommer mer än halva med så det går att se vad det står även om inte allt är med. När jag testade sidan så vred sig den för mig och jag såg allt men jag trodde inte detta skulle ske när jag la upp och jag fick rätt. Men man ser vad det står ändå och man kan klicka på det så det är okey. Så jag har testat desktop och mobil och de fungerar som det skall. Taben kan jag inte testa men jag hoppas att den fungerar som den skall den med. Så jag hoppas att ni kollar in den nya sidan på www.henrikporali.se och sedan om ni gör det samma på mobil och padda. Jag är nöjd med den och jag kommer köra denna nu framöver. Så mer? Jo sedan efter att jag hade testat och pillat med detta så gick jag igång med middagen. Hade idag fiskpinnar med potäter och majjo. Så såg en film när jag åt som var så där men gick att se i brist på annat. Efter detta så fick jag i  mig en kopp kaffe och så satte jag mig och läste lite ur postcard killers. Så mer? Nä inget mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja har packat väskan och är redo för träningen imonn.

HEMSIDAN: Ja la upp idag och denna punkt är nu slut för denna gången. Men spana in den nya sidan på Pc padda och mobil.

ROMAN: Ja vi hoppas på bra sömn så kör jag igen imonn.

Så nog för idag så ses vi igen imonn. Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: