fredag 24 juli 2015

Fredag 24/7-2015 20:24

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen kom ur sängen till elva tiden och fick i mig frukosten. Sedan körde jag igång med romanen till 12:30 idag. Körde sedan fram till 14:00 idag och stack sedan till ICA för att handla lite. Fick ta ut en 100 idag till detta så sedan hem igen. Och körde igång med maten med en gång jag kom hem. Jo innan detta så körde jag igång datorerna för skann. Så idag när jag fick i mig frukosten så fick datorn en blå skärm igen. Jag kollade lite och jag tror att det var Mcafee som gjorde det och idag när jag kollade lite på programmet så fanns det lite fel så jag skannade och sedan så om installerade jag McAfee. Det gick igång sent med brukar gå igång först vid uppstart men inte nu. Så jag hoppas att dessa problem är borta nu. Så hade idag kotletter med pommes och pepparsås. Såg två serier idag hann inte mer för jag var sen idag. Så mer? Jo jag hade problem med SF anytime men till teven men jag fick hjälp med detta och det var tevens program som fick uppdateras så nu är det okey det med. Tänkte se en film via teven en dag om jag hittar något bra. Så mer? Jo jag tog två lotter idag och vann 25 på ena en dag skall jag lösa in mot ny. Så mer? Jo jag läste klar postcards killes idag och satte med en gång igång med en ny. Det är stalker av Kepler som jag gick igång idag med. Så mer? En rätt kass dag igen men jag måste sova bättre igen men det är att det är ljust och att det är så där varmt sover alltid sämre då.

TRÄNING: Ja till lördag hoppas jag kunna köra armhävningarna igen så jag kommer igång med dem.

ROMAN: Ja körde idag fram till två fick lite gjort iallafall men det går inte så bra just nu. Har svårt att fokusera igen men det är för att jag sover kasst vi hoppas att det löser sig om ett par dagar.

Så slut för idag och tack för idag ses  igen imonn. Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: