torsdag 23 juli 2015

Torsdag 23/7-2015 20:32

DAG: Jaha och en kass natt inatt kom ur sängen till lite innan elva. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen. Körde den idag till ett då det var lunch och sedan igen från två till tre. Efter detta så stack jag till träningen sedan hem igen men idag så gjorde jag armhävningarna sedan la jag ner och gick på middagen. Så såg på lite teve idag när jag åt men inte på nått speciellt bara glodde. Ja en kass dag idag men det började som vanligt med en kass natt. Sov illa inatt vaknade minst två gånger brukar inte göra det när jag tar starktablett. Så en kass dag idag men jag tar igen det tills imonn hoppas jag.

TRÄNING: Ja jag har tappat hela farten igen jag cyklade inte nått idag jag måste få upp farten igen. Men det kommer inte gå om jag inte sover som jag skall. Men måste köra snabbare till nästa vecka.

ROMAN: Ja missade första halv timmen idag men sedan körde jag och det gick så där men okey trotts kass natt.

Så en kass natt och en halv kass dag så ses vi igen imonn. Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar Ledsen

Inga kommentarer: