söndag 31 maj 2015

Söndag 31/5-2015 20:24

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt okey natt inatt sov så där och kom till sans till tio tiden men kom inte ur sängen förrän till tolv. Så fick i mig frukosten och så satte jag igång att dammsuga till ett tiden. Efter detta så gick jag igång med hemsidan körde den idag fram till 15:00. Då gick jag igång med middagen hade idag kotletter med pommes och idag hade jag lite feffaronis till. Så såg en serie och så fick jag i mig en kopp kaffe. Så mer? En okey dag idag fick gjort det jag skulle och det gick rätt bra med. Så mer? Jo jag vann inte nått på eurojackpot heller men hade två rätt men sedan inga tilläggsnummer. Så mer? Jo testade lite på hemsidan idag men ikväll och då såg jag att jag måste göra om allt igen. Nä inte allt men lite mer om detta nedan. Så mer? Jo jag slog min lilla mamma en signal idag på hennes dag. Så mer? Nä kommer inte på mer idag jo jag satte mig och läste idag ur King ett par kapitel. TRÄNING: Ja väskan är packad och jag är redo för träningen imonn. Då skall jag rotera igen och gå på som jag började med allt. HEMSIDAN: Ja idag så körde jag och det gick bra idag gjorde klart mobil sidan idag och gick på Tab sidan kom till statistik innan jag fick ge upp. Men testade sedan på tab och jag var tvungen att byta teckensnitt även på tab sidan. Men jag skall göra det sedan kör allt nu och så går jag igenom sedan och fixar det. Det är samma tecken på mobil som på taben. Ja tab är alltså paddan om ni inte förstod det innan så säger jag det nu. ROMAN: Ja imonn så kör jag igen hoppas på bra sömn så skall det nog gå. Jo jag måste till tandläkaren skall ringa till tisdag när jag kommer ur sängen så får vi se vad de säger kommer gå på pengar också men jag tror jag kommer klara det. Nu säger jag Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: