söndag 3 maj 2015

Söndag 3/5-2015 20:24

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt igen men inatt så sov jag två timmar i sträck tror jag det är lite svårt att se men det ser ut som det iallafall. Så kom ur sängen idag till elva tiden och fick i mig en storfrukost idag igen. Kokade tre ägg och två mackor sedan vägde jag mig idag och jag ligger på samma vikt så äggen gör inget på vikten iallafall. Så sedan efter frukosten så skulle jag ha dammsugit idag men glömde av det kom på det nu. Men jag satte igång med hemsidan idag och har hållit på med den hela dagen idag. Mer om detta nedan. Så till tre tiden så gick jag igång med middagen hade idag hamburgare och pommes. Och såg mina serier ja idag var det en satte igång boxen också på att spela in lite film med om ett par dagar. Så mer jo jag gick igång med hemsidan igen och kom på ett par grejor idag mer om detta nedan. Så mer? Ja jag fick inget samtal igår så jag vann nog inte nått men kanske lite ni får spana på twitter idag om jag fick nått. Så mer? En rätt okey dag idag trotts att jag glömde dammsuga. Så mer? Nä jo jag har läst idag med innan jag gav upp och la mig ett tag sedan körde jag igång med hemsidan igen så. Nä nog för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja har varit igång på hemsidan idag så jag har inte packat idag. Skall göra det nu efter bloggen.

HEMISDAN: Ja idag har jag kommit på att jag visst kan bygga en mobil sida. Jag laddade ner till mobilen och sedan till datorn så jag kan se hur det ser ut på mobilen och jag tror att det kommer gå att göra sidan ändå. Jag har idag kört igång mobil sidan och det kommer nog ta ett par månader innan jag kan gå ut och ha den klar. Men jag skall också vänta på att jag skall lägga in lite mer recept jag la in två idag men skall ta ett till innan jag lägger upp. Och jag har inte pengar nu så till nästa månad så kommer inget upp men sedan nästa igen så hoppas jag att jag kan få till ett recept till. Och då har två månader gått ändå så jag tror jag kör mobilsite med om jag kan göra och fatta allt hur det går till. Men jag har tid på mig så jag hoppas att jag kan få till en mobilsida med.

ROMAN: Ja imonn så kör jag igen vi hoppas på bra sömn så skall det nog gå bra.

Så inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: