lördag 30 maj 2015

Lördag 30/5-2015 20:20

DAG: Jaha till natt igen då ja och sov så där inatt vaknade till sju tiden men somnade om idag. Kom ur sängen till lite innan elva idag. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen. Körde den idag till 13:30 för jag tinade ett par kotletter och när jag tog ut dessa så hade den kokat och då går det inte att lägga den i kylen för då blir den dålig så jag fick ta och steka dem med en gång. Så sedan så skulle jag då ha kört igång med storstretchen idag men hoppade detta idag. Jag gick igång med middagen hade idag hamburgare med klyft och såg en serie när jag åt. Sedan fick jag i mig en kopp kaffe och så satte jag mig och läste lite idag igen. Började idag på King dr sömn fick den som pocket för ett tag sedan och nu är jag igång. Kan säga att jag såg först filmen sedan läste jag boken och boken är ju tusen gånger bättre än filmen. Detta jag läser nu är fortsättningen på den ja på varsel som den hette fick låna den av min kompis för ett par år sedan. Så mer? Jo idag får jag se om jag vann nått på eurojackpot fick inget igår men kanske lite ni får spana på twitter idag. Så mer? Jo tanden gör ont och har inte gett upp så jag måste nog gå till dem på tisdag. Skall ringa då så får vi se vad som händer. Och om jag får ihop pengar till det med. Men jag såg idag och jag tror jag har räknat fel på 500 ser det ut som. Vi får se då kommer jag ha pengar till detta med. Innan såg det mörkt ut. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn. TRÄNING: Ja hoppade stretchen idag igen men det var tanden som gjorde det idag. Tar igen det till nästa lördag hoppas jag. HEMSIDAN: Ja imonn så kör jag hoppas då kunna bli klar med mobil sidan så är det sedan tab sidan som jag inte gjort nått på men jag tror jag kan limma över bara på den från desktop sidan. Men jag fick byta meny så jag vet inte riktigt hur det kommer att se ut just nu. Men hinner nog inte med det tills imonn får ta det annan dag. ROMAN: Ja körde idag men fick inte till det så bra idag sedan så fick jag göra träningsmaten och så sket det sig. Men det tar jag igen till måndag. Så jo jag kan inte blogga till blogger för de har gjort så att IE inte kan logga in varför de skall hålla på så men jag får blogga för hand på den. Annars så måste jag byta webbläsare och det vill jag inte nu. Säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: