måndag 18 maj 2015

Måndag 18/5-2015 20:56

DAG: Jaha till natt igen då ja och en bra natt inatt sov bra ja iallafall relativt bra fram till elva tiden lite innan så kom jag ur sängen och fick i mig frukosten. Sedan satte jag igång med romanen. Körde den idag fram till tre ja jag tog paus till ett då det var lunch men sedan var jag igång igen. Så till tre så gav jag upp och stack sedan till träningen efter detta sedan hem igen. Och så stretch gjorde hela idag sedan middag. Såg lite på teven med och så en kopp kaffe men när jag sedan skulle köra igång datorn så ville den inte alls. Det är uppkopplingen igen och jag vet nu vad det är. Har sökt på internet och det är nätverkskortet som är kasst. Jag får en dag ta mig dit där jag lämnade in innan och få dem att byta kort så är det problemet med att det skall gå att om installera sedan med. Kommer gå på minst 500 men skall jag ge morsan den så måste jag se till att den är okey. Så mer? Ja mer? En bra dag idag trotts att datorn är kass så är dagen okey.

TRÄNING: Ja körde idag och det gick bra idag cyklade jag igen ett tag så lite snabbare nu än innan.

HEMSIDAN: Ja inget idag men imonn hoppas jag att jag hinner med lite skall ut imonn och handla men jag hoppas hinna med lite imonn med.

ROMAN: Ja skrev hela tiden idag och jag var pigg så det gick bra idag. Kör igen imonn.

Så nu får vi se när jag lämnar in datorn och så hoppas jag att jag slipper om installera igen efter jag har bytt. Men jag tror jag tar det lite längre fram så det är lite varmare att ha den ute. Så nu säger jag Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: