fredag 8 maj 2015

Fredag 8/5-2015 20:21

DAG: Jaha till natt igen då ja och en jävlig kass natt inatt. Låg till fyra igår innan jag somnade tillslut och sov sedan till tio tiden idag. Kom ur sängen till elva och pillade med datorn så jag hann inte äta frukosten innan jag gick ner med tvätten idag. Så till tolv var jag nere och fick in den sedan upp och gick igång med frukosten. Så efter detta så stack jag ner och hängde upp tvätten och så stack jag till ICA för att handla lite sedan hem igen. Så och då kom jag på att jag inte hade skannat datorerna idag och satte igång detta till tre tiden. Och hann inte göra nått på hemsidan alls idag. Så till kvart i fyra så stack jag ner och fick upp tvätten och sedan var det middag hade idag karréer med klyft och såg mina serier när jag åt. Och på tal om serier så kan jag rada upp dem idag lägger till detta nedan men skriver klar först. Så mer? Jo jag fick i mig en kopp kaffe och så satte jag mig och läste ett tag med idag. Så mer? Nä kommer inte på mer idag så nu kommer mina serier som jag ser på alla kommer som tur är inte på samma gång det är rätt många nu som jag följer.

  • Defance
  • Continuum
  • Peron of interset
  • Elementry
  • Crossing Lines
  • Gotham
  • Hemma hos Jamie
  • Crossboans
  • Star Trek: Enterprise
  • Davincis Demons
  • Kommissarie Lewis
  • Scorpion
  • The Strain
  • Grimm
  • The Leftovers
  • Marvels Agents of SHIELD
  • The Flash
  • The Blacklist
  • Game of Thornes

Och jag erkänner att jag inte stavat alla rätt men jag hoppas att ni kan fatta vad det är ändå. Vissa av dem är så där men jag ser ändå så har jag något att göra när jag inte skriver eller gör annat.

TRÄNING: Ja tills imonn hoppas jag att jag kan köra igen men jag måste lägga axeln rätt innan jag kör vi får se hur det går så att skadan inte är värre än jag hoppas.

HEMSIDAN: Ja hann inte nått idag men tills imonn så kommer jag nog inte heller hinna med men till söndag så kör jag igen.

ROMAN: Japp imonn har jag att göra kan bara hoppas att jag sover bra så kör jag igen.

Så slut för idag och jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: