torsdag 7 maj 2015

Torsdag 7/5-2015 20:43

DAG: Ja hu nu är jag sen alltså satt länge framför teven för jag hade lite svårt att få i mig middagen idag. Sedan har jag mailat och så kom jag på jag har inte bloggat idag. Så nu till dagen. Vaknade idag lite seg och kom inte ur sängen förrän till efter elva idag. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen, idag kom jag igång till 12:30 efter som jag var sen upp idag. Så körde den fram till ett då det var lunch och så igen från två till tre. Sedan drog jag till träningen sedan hem igen och idag hoppade jag stretchen hade inte lust idag. Så jag gick igång med middagen hade idag köttfärs sås och spagetti och såg family guy när jag åt. Men idag hade jag svårt att få i mig maten så jag satt ända till efter åtta idag. Så efter detta så fick jag i mig en kopp kaffe och sedan drog jag ett mail och nu är jag här. Så mer? En rätt kass dag idag för när jag satt här så tappade datorn kontakten med internet igen. Och jag missade en halv timme på detta så ingen bra dag idag. Problemet är att jag inte vet varför den gör så. Jag kan inte hitta något om det men jag tror att det är comhem s modem som gör det för det trådlösa är igång med det är något annat fel med det så jag fick starta om det idag. Skall upp på deras hemsida och se om det står något om detta där. För detta problemet kom när jag bytte till comhem så jag tror att något är fel där. Och det går inte att se för i datorn ser det ut som det är okey men det går inte att koppla upp sig på nått. Enda lösningen är att starta om datorn men idag så sket sig det med och jag fick då starta om modemet för att kunna komma upp igen. Så mer? Nä nog för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja segt idag kände mig lite seg idag hela dagen och när jag såg på grafen så hade jag sovit i fyra timmar inatt och sedan varit vaken till och från så inte så bra. Men jag körde allt men hann inte med cykeln alls idag. Och när jag kom hem så sket jag i stretchen. Jo jag har ont i axeln fick ont idag när jag skulle köra armarna så jag fick ta ner och göra om. Det tog tid innan jag hittade läget att köra så jag blev sen idag. Jag hoppas att det lägger sig till nästa vecka vi får se.

HEMSIDAN: Ja har inte gjort nått på hemsidan idag och inte heller har jag fått svar på mail om mitt problem heller. Men imonn så hoppas jag att jag har tid att köra lite men måste ut och handla med tror jag. Imonn är det tvätt.

ROMAN: Ja seg dag och segt hela dan idag jag fick fel på uppkopplingen och det tog en halv timme att fixa så jag gjorde inte mycket idag men lite ändå så okey då¨.

Så en små kass dag idag och jag hoppas att det går bättre imonn då det är tvätt. Så måste jag nog ut med och handla men vi får se vad jag gör imonn. Nu säger jag Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: