fredag 1 maj 2015

Fredag 1/5-2015 20:30

DAG: Jaha natt igen då ja och en kass sådan igen. Kom ur sängen till elva tiden men sov inte så bra inatt så jag var seg. Fick i mig frukosten som jag nu spetsar med ägg tre idag kokta. Så sedan drog jag igång med romanen körde den idag fram till 14:00 och så stack jag till ICA för att handla lite sedan hem igen. Så sedan körde jag igång med skannern på båda datorerna och hann inte med att köra hemsidan idag alls. Så sedan till middag hade jag hamburgare och lite pommes och såg mina serier när jag åt. Men hinner inte med alla idag så jag har tills imonn med. Så satte i mig en kopp kaffe med och satte mig och läste idag med en stund. Så mer? En relativ kass dag idag men lite fick jag ändå gjort så okey då da. Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn med mera då.

TRÄNING: Ja sov illa igen men det brukar bli så efter träningen så. Men inget på denna punkt idag.

HEMSIDAN: Ja hade tänkt idag att jag skulle gå igång med målningarna men så blev inte fallet hann inte med det idag.

ROMAN: Ja körde mina två timmar idag men det gick inget vidare idag. Men jag hoppas att det går bättre när jag kör nästa omgång.

Så ännu en dag till ända och jag säger som jag brukar göra Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: