tisdag 12 maj 2015

Tisdag 12/5-2015 20:27

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass sådan inatt igen. Sov dåligt fram till elva tiden men kom inte ur sängen förrän till lite efter elva. Så sedan när jag fick i mig frukosten så ringde det och morsan kom på besök. Så jag hann inte nått på romanen idag. Så vi tog en kopp kaffe och så stack hon igen till tre tiden då jag stack ut till ICA för att handla lite. Fick ta ut lite pengar idag igen nu är det inte så mycket kvar men så är det varje månad så det skall nog gå denna månaden med. Så sedan hem och satte igång med middagen till fyra tiden. Hade idag karréer med pommes och såg en film idag hade en serier men kände inte för att se den idag. Så jag såg filmen som jag förövrigt hade sett innan men den går att se igen. Så fick sedan i mig en nä två koppar kaffe idag. Ja sedan har jag inte gjort nått mer idag än att vänta på att klockan skulle slå åtta. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Japp till torsdag så kör jag igen får se då om jag har bättre fart så jag hinner med lite cykel med.

HEMSIDAN: Ja hann inte med nått idag men vi får se tills imonn om jag inte kan klämma in lite. Får se hur det går att sova först sedan ger sig resten.

ROMAN: Ja blev inte nått idag men jag kom ändå på en grej att skriva om idag så jag har att göra imonn.

Så slut för idag och tack för idag ses igen imonn. Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: