fredag 29 maj 2015

Fredag 29/5-2015 20:08

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt igen men rätt okey ändå sov bra på morgonen idag. Kom ur sängen till lite innan elva idag och fick i mig frukosten. Så sedan så gick jag igång med romanen körde den idag fram till två tiden. Efter detta så stack jag iväg och klippte mig. Sedan drog jag till ICA för att handla lite. Köpte idag för lite över 100 och jag hoppas att jag slipper gå till tandläkaren för jag har inte råd. Så men jag tror ändå att jag måste till tisdag så har jag ätit tabletter i en vecka så vi får se tills dess hur det går. Så kom hem och gick igång med middagen nä innan detta till två så slog jag igång datorerna för skann. (Kan säga att mitt tangentbord är lite kasst nu vad beror detta på det kan vara programmet som gör det eller så är batteriet slut eller så är det kasst, vi får se vad det säger om det.) Så sedan satte jag igång med middagen hade idag lite leftovers det var lite karré och lite köttbullar och klyft till detta. Såg på mina serier idag när jag åt och så fick jag i mig en kopp kaffe med. Så mer? Ja idag skulle jag fått telefonsamtal om jag hade vunnit men har inte fått detta så ingen storvinst men kanske lite. Ni får se på twitter idag eller imonn om det gav nått. Så mer? Jo jag läste ut John Ajvides Himmelstrand idag. Ännu en bra bok som slutade lite ja inte som jag trodde och då är jag nöjd. TRÄNING: Ja skall köra imonn då skall jag inte ut så jag hoppas jag kan köra som jag skall imonn. HEMSIDAN: Ja har inte gjort nått på denna punkt idag och hinner inte till imonn heller för då är det träningsmaten som jag skall göra. Men till söndag så kör jag igen. ROMAN: Ja idag gick det så där jag tappade farten idag och fick inte mycket gjort idag alls. Men jag hoppas på bättre fart imonn. Så slut för dag och tack för idag. Jo kan säga att det inte går att blogga på google med detta programmet och jag vet inte varför men det går inte att logga in vad det nu är. Skall kolla det en dag kanske idag. Så nu säger jag Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: