torsdag 28 maj 2015

Torsdag 28/5-2015 20:16

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt igen och då tog jag ändå en stark tablett igår. Tog tid igår innan jag somnade men jag har ont i en tand så jag fick ta tablett igår innan jag somnade. Sov sedan så där fram till tio tiden kom ur sängen till lite innan elva. Fick i mig frukosten och så gick jag igång med romanen. Körde den idag fram till ett då det var lunch sedan igen från två till tre. Sedan stack jag till träningen och så hem igen. Stretch och så middag på det satt alldeles för länge idag och glodde på teven men jag fick ett samtal med så. Så mer? Jo jag vann inte nått på lotto igår heller. Så mer? Nä inte mer idag ses igen imonn. TRÄNING: Ja idag hade jag lite bättre fart och körde tio minuter på cykeln idag. Men jag har ont i axeln och jag vet inte vad jag skall göra åt det. Hoppades att det skulle släppa men det gör det inte iallafall inte ännu. Så när jag kör armarna så gör det not och så tappar jag farten. Ja vi får se hur det går till nästa vecka med det. HEMSIDAN: Nä idag har jag inte gjort nått på denna punkt. ROMAN: Ja gick bra idag får se hur det går tills imonn så skall jag se om det finns tid att klippa mig imonn. Men nu ligger jag illa till för jag tar 200 från tandläkarpengarna om jag sedan måste till tandläkaren så måste jag nog ta av mina sparpengar. Jag hoppas att det släpper med tanden. Så inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: