onsdag 27 maj 2015

Onsdag 27/5-2015 20:22

DAG: Jaha till natt igen och en rätt kass natt igen men jag sov på morgonen och dagen blev okey ändå. Kom ur sängen till lite innan elva och fick i mig frukosten. Sedan skulle jag gå igång med romanen men datorn ville inte idag. Så jag fick starta om den och då gick klockan över tolv och jag körde inte igång förrän till 12:30 idag. Körde idag till 14:00 då jag skulle sticka ut och klippa mig men satt länge och kom inte iväg förrän till 14:30. Och när jag kom dit så var det stängt så jag fick ta mig hem igen. Så hade jag kunna köra romanen fram till tre idag om jag bara visste detta. Så när jag kom hem så körde jag hemsidan ett tag sedan gick jag igång med middagen. Hade idag korv och stripes och såg en film idag. Så efter detta så fick jag i mig en kopp kaffe med och så satte jag mig och läste lite igen. Så mer? En okey dag trotts lite kass natt, nä kommer inte på mer idag ses igen imonn. TRÄNING: Ja har packat väskan idag och är redo för träningen imonn. Skall då se om jag inte kan få upp farten lite så jag hinner med lite mer cykel imonn. Sedan till nästa vecka så roterar jag igen. HEMSIDAN: Ja fick inte klippt mig idag ingen bra vecka denna. Så men idag så fick jag lite gjort ändå idag. Ett par sidor fick jag gjort idag får se om jag hinner med till fredag eller om jag försöker kippa mig då. ROMAN: Ja körde idag även om jag kom igång sent så gick det bra idag. Är inne på första personen ännu men det går bra just nu trotts att jag inte sover så bra. Så slut för idag och tack för idag ses igen imonn. Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: