tisdag 5 maj 2015

Tisdag 5/5-2015 20:18

DAG: Jaha till natt och en jävligt kass sådan inatt kunde inte somna igår låg till tre och då tänkte jag att jag lägger mig så somnar jag men inte heller. Men tillslut så somnade jag och sov inatt i tre timmar vaknade till elva då skrivaren gick igång. Men kom inte ur sängen förrän till tolv idag. Fick i mig frukosten och så visste jag inte vad jag skulle göra idag så jag satte mig och pillade med hemsidan. Jag har pillat med en hela dagen till och från. Så sedan till två tiden eller om det var tre så stack jag till ICA för att handla lite men glömde lappen och köpte på måfå idag men jag missade spagetti får köpa det imonn. Så sedan hem igen och gick igång med middagen nästan med en gång när jag kom hem idag. Hade idag kotletter med stripes och såg en film den jag började på igår och sedan en serie. Sedan fick jag i mig en kopp kaffe och så satte jag mig och läste ett tag med. Så en kass dag men jag var uppe igår till nio tiden och pillade med hemsidan det går inte då kan jag inte somna sedan. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja jag hoppas att axeln släpper tills måndag om det nu går så fort eller om det tar ett par veckor vi får se.

HEMSIDAN: Ja tappade farten idag helt och jag satte mig och pillade lite med hemsidan och denna gång var det bilder jag pillade med. Jag måste göra mindre bilder och det gjorde jag idag det var inte så svårt att göra. Så nu skall jag köra igång med mobil sidan imonn om jag hinner. Men jag måste säga att jag inte längre är så säker på att det kommer fungera jag har testat men skall man vara säker så måste man lägga upp och då är det så dags att se att det blir fel. Men jag tror att menyn kommer med men inte hela man ser wok och början på ordet så man kan gissa tror jag vi får se hur det blir när jag lägger upp.

ROMAN: Ja idag var det inte ens ide att köra igång så jag la ner helt idag. Tar igen det imonn hoppas jag.

Så slut för idag och tack för idag så säger jag Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: