torsdag 30 april 2015

Torsdag 30/4-2015 20:20

DAG: Jaha natt igen då ja och en rätt kass natt inatt. Kände mig inte pigg idag när jag vaknade men till tio så kom grannarna ut och efter det så gick det inte att somna om igen. Ja de kom ut i trappen och pratade efter det så kunde jag inte somna om igen. Jag har problem med internet anslutningen ibland så koppar den  inte upp sig trotts att det står att den är uppkopplad. Innan så startade jag om datorn och så försvann det men nu klickar jag på uppkopplingen och kopplar upp den igen så försvinner det. Men jag vet inte vad som är fel och varför den gör så. Så dagen ja. Kom ur sängen till elva och fick i mig frukosten sedan satte jag igång med romanen som jag körde till ett sedan paus för lunch och så igen från två till tre. Så efter detta så stack jag till träningen som gick så där idag. Sedan hem och stretch och så middag. Satt länge idag och såg family guy och sedan Simsons ja mer? En halv kass dag idag men jag trodde att jag hade sovit bra inatt. Men mitt diagram visade annat idag många vak under natten även om jag inte själv uppfattade dem. Så en halv kass dag idag men jag fick gjort ändå så okey då da.

TRÄNING: Jaha körde idag men idag var jag sen och det var för att jag var seg idag. Hann bara cykla idag i fem minuter så sen var jag. Men jag ökade på till 80 iallafall.

HEMSIDAN: Nä hann inte mer nått idag på denna punkt.

ROMAN: Ja jag körde mina timmar idag men det gick trögt idag men jag hoppas att jag tar igen det en annan dag.

Så mer jo jag vann 80 igår som ni kanske såg på twitter igår men till helgen så slår jag till med den stora det känner jag på mig. Eller hur? Nu säger jag Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: