onsdag 1 april 2015

Onsdag 1/4-2015 20:21

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt små kass natt inatt och vaknade tidigt idag men kom inte ur sängen förrän till 12:30 idag. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen. Men innan detta så hämtade jag muse och installerade lite till. Så sedan körde jag romanen fram till 14:00 då jag satte igång att göra hemsidan. Har hållit på att pilla med detta ända fram till nu. Först gick det bra men nu går det inte så bra. Så innan jag visst ordet av så var klockan tre och jag fick gå igång med middagen. Hade idag korv och mos för klockan var nästan fyra eller om den var över fyra, så jag tog mos och korv det går fort. Så såg en serie när jag åt och sedan gick jag igång med en film som jag spelade in för länge sedan men inte har sett. Så satt och såg den när mobilen ringde jag kommer inte åka någon stans i påsk jag kommer vara hemma. Så efter detta så gick jag igång med hemsidan igen och då misslyckades jag helt med allt. Jag skulle limma in recept sidan men det gick inte alls. Sedan skulle jag limma in statistik sidan nä det var i om vänd ordning först statistik sedan recept men det gick inte alls. Jag tror att det inte går att göra det alls måste göra det för hand eller på något annat sätt som jag inte kan. Men jag ligger lågt ett tag så tar jag tag i det igen en dag längre fram. Har ju rätt lång tid på mig om jag byter datorn till slutet av året så. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn. Jo jag läste lite idag med innan jag körd igång med bloggen.

TRÄNING: Japp nu har jag packat väskan och är redo för träningen imonn.

ROMAN: Ja även idag var det att läsa som jag gjorde hela dagen skall köra igång med att skivar tills imonn.

Så inget mer att säga så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: