torsdag 23 april 2015

Torsdag 23/4-20125 20:43

DAG: Jaha till natt igen då ja och grannen hade födelsefest igår men de slutade ändå rätt okey till elva men jag tog min tablett till halv tio och sedan är det inte bra när jag inte somnar som jag skall. Tog till tolv innan jag somnade sedan sov jag rätt bra inatt fram till elva tiden då jag kom ur sängen och fick i mig frukosten. Sedan så gjorde jag inte mycket idag jo lite på romanen. Så till tre så stack jag till träningen sedan hem igen och stretch och så middag på det. Så mer? Jo satt länge idag framför teven så idag är jag sen. Japp mer? Fick mitt första meddelade idag på mina klocka från morsan. Så mer? Nä det var nog allt nä jag vann inte på lotto heller såg jag igår. Så nu var det nog allt för idag imonn skall jag göra räkningar och sedan ta och handla lite recept mat och tvätta med. Så imonn blir en sådan dag.

TRÄNING: Ja körde idag och det gick bra så även stretchen men hade lite ont i axeln idag. Men det är för att jag låg och vred mig i två timmar igår innan jag somnade. Somnar jag med en gång så ligger jag rätt men inte så inatt. Men jag hoppas att det går över tills imonn.

HEMSIDAN: Har inte gjort nått på denna idag alls men tills imonn så skall jag lägga upp ett recept och sedan till lördag så ett till hoppas jag jag vet inte om pengarna räcker men jag tror det.

ROMAN: Ja kom på lite idag och skrev ner det på en lapp men jag måste ha mer jag hoppas jag kommer på det efter uppehållet kör igen till måndag tror jag.

Så inget mer att säga så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: