tisdag 28 april 2015

Tisdag 28/4-2015 20:22

DAG: Jaha till natt igen och jag såg idag att jag sov en timme sedan vaknade jag upp och så höll det på inatt fram till fem tiden sedan låg jag till åtta tiden då jag igen somnade om och sov sedan i en kvart först sedan i fyrtiofem minuter och då var jag pigg när jag kom ur sängen. Morgon sömnen är viktig jag tror jag har sagt det innan men säger det igen. Så kom ur sängen till elva tiden och fick i mig frukosten. Sedan gick jag igång med romanen körde den idag fram till två då jag skulle sticka till frisören men kom inte iväg förrän till halv tre. Så när jag kom till frisören så var det fullt så jag tar det imonn. Jag stack och handlade istället och sedan hem igen. Jag var hemma till halv fyra tiden och hann  inte med något annat idag. Så till fyra tiden så gick jag igång med middagen som idag bestod av ägg och bacon och stekt bröd. Får vi se om min mage har nått att säga om detta tills imonn. Det var väldigt gott och jag hoppas att jag inte är allergisk och att jag kan köra detta sedan med. Jävla konstigt nu bytte texten rad och jag vet inte varför men jag kan inte fixa detta testade men det går inte. Så såg mina serier när jag åt och fick sedan i mig en kopp kaffe med. Så mer? En bra dag idag och det var för att jag somnade igen imorse som dagen blev bra trotts kass natt. Men det brukar det bli efter träningen så jag är van. Så mer? Ja imonn efter romanen så sticker jag ut igen och gör ett nytt försök att klippa mig. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja håller på att skriva ner nya tyngderna så jag kan höja till nästa vecka. Och då skall jag också höja på armhävningarna till 20 från 15 som jag gör idag.

HEMSIDAN: Ja idag hann jag inte med nått på denna punkt men kanske imonn har lite att pilla med. Jag tror jag har sex sidor kvar att göra sedan är det målningar och alla länkar med att ställa till så att sök roboten hittar dem. Det är att pilla och dona med det.

ROMAN: Ja idag just innan jag vaknade så drömde jag nått och när jag sedan öppnade ögonen så kom jag på att jag måste ha mer känslor med och det fick mig idag att gå igång rätt bra. Idag gick det bra och jag kom på att skriva med. Så en bra dag idag.

Så inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: