tisdag 14 april 2015

Tisdag 14/4-2015 20:29

DAG: Jaha till natt igen då ja och en okey natt inatt. Men jag vaknade ett otal gånger inatt igen. Låg länge inatt innan jag somnade igen och till elva kom jag ur sängen. Fick i mig frukosten och så skulle jag då sätta igång med romanen. Men innan detta idag så såg på mobilen att jag hade fått in pengarna så jag köpte klockan idag innan jag gick igång med romanen. Och då blev jag sen så jag kom inte igång förrän till 12:30 idag. Och det gick trögt idag så till 13:30 så la jag ner och pillade lite med datorn jag fick ladda ur grafikrutinen och laddade in nytt. Men det hjälpte inte och jag laddade in igen men samma fel. Men nu gick jag upp och laddade in den senaste så får vi se om det hjälper än så länge är det okey. Så stack till ICA idag vid tre tiden köpte lite det gick på 200 idag så jag köpte upp pengarna idag. Men jag har lite till så jag skall nog klara mig denna månaden med. Så sedan hem och pillade igen med grafik rutinen ett tag så trodde jag att den var löst men så var inte fallet. Så nu innan jag gick upp på bloggen så laddade jag in nytt igen får se om detta löser problemet eller inte, vi hoppas på det. Så mer? Jo jag laddade hem ett ftp program idag först tog jag ett men det var fullt med skit så jag fick gå igenom tre innan jag laddade ner. Det heter Coffiecup free ftp tror att det är okey fick inget som sa annat iallafall. Så jag fick i mig middag idag med en kotlett som var stor och en som var liten. Att de inte kan skära dem samma nu får man steka en kort och en långt och det blir alltid med kasst resultat. Men jag hade stripes till och såg en serie och sedan en film som jag hade spelat in. Jag tog tillbaka till framtiden alla tre såg ettan idag. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja inget på denna punkt idag men jag är glad att jag kommit igång med armhävningarna igen.

HEMSIDAN: Ja idag hann jag inte med nått på denna punkt men tar igen det till imonn.

ROMAN: Japp körde idag men det var segt idag men lite fick jag till iallafall. Tar igen det imonn hoppas jag.

Så inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: