fredag 3 april 2015

Fredag 3/4-2015 20:15

DAG: Jaha till natt igen då ja och inatt så vaknade jag någon gång under natten och låg länge vaken så inte så bra natt inatt. Kom ur sängen idag till tio tiden och fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen. Körde den idag till 13:30 då jag la ner jag skulle ut och handla men jag kom inte iväg idag så jag stack till fyra tiden idag ut och handlade. Sedan hem och gick igång med middagen med en gång hade idag kotletter med pommes och såg mina serier när jag åt. Sedan gick jag igång med mobilen den dör i ljudet efter ett tag så jag fick göra en backup och sedan en fabriks återställning så jag uppdaterar den nu hoppas att detta hjälper med problemet. Så mer? Jo jag fick i mig en kopp kaffe idag efter middagen. En kass dag idag fick inte mycket gjort idag men efter kass natt så är det så. Så mer? Jo jag pillade lite med muse idag och fick till lite till idag som jag inte kunde innan skall köra igång med att bygga får se om jag hinner till söndag göra lite på hemsidan men jag har mycket att se på teven och så skall jag dammsuga med. Så mer? Ja det gick inte automatiskt så jag fick lägga till alla appar för hand just nu. Sedan skall jag ladda in så att alla appar går igång igen med alla uppgifter. Så mer? En kass dag hoppas på bättre imonn får se hur jag sover inatt.

TRÄNING: Jaha skall imonn köra igen jag sa nog inte detta igår men jag körde hela stretchpasset igår så skall jag även göra imonn. Hoppas jag.

ROMAN: Ja idag gick det trögt men jag fick ändå lite gjort och jag kör igen imonn med nya tag hoppas jag.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: