lördag 18 april 2015

Lördag 18/4-2015 20:25

DAG: Jaha natt igen och igen en kass natt vaknade ett otal gånger under natten och sov fram till tio tiden idag. När jag såg på datna så visade den på åtta vak under natten. Så kom ur sängen och fick i mig frukosten sedan gick jag igång med romanen. Men idag gav jag upp till 13:30 då jag satte igång med träningsmaten. Så efter den så skulle jag då ut och handla lite sedan hem igen. Men jag kom inte iväg och så blev jag sen. Så när jag kom hem så gjorde jag armhävningarna sedan gav jag upp och gick igång med middagen. Hade idag kotletter med pommes och såg mina serier när jag åt. Så mer? En kass dag igen och jag sover fortfarande kasst. Så mer? Nä inget mer idag ses igen imonn. Jo det är lotto och jag hoppas att jag kan räka med era tummar idag så får ni veta på twitter om det gav nått.

TRÄNING: Ja sen idag så jag tog bara armhävningar idag det gick dock bra så jag är ändå nöjd att jag kör dem igen.

HEMSIDAN: Ja la till en grej idag på hemsidan ja hem sidan den sidan som heter hem. Men annars så kör jag imonn igen.

ROMAN: Ja idag har jag beslutat mig för att ta paus ett tag jag sover sämre och sämre så det är inte någon ide att köra nu så kör jag hemsidan stället ett tag.

Så inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar Ledsen

Inga kommentarer: