onsdag 8 april 2015

Onsdag 8/4-2015 20:29

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt igen vaknade ett par gånger och så kom jag ur sängen till elva tiden. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen. Körde den idag fram till 14:00 då jag satte igång att pilla med hemsidan satt till tre tiden idag med den. Sedan var det middag idag hade jag kotletter med klyft och såg en film nä två filmer som jag hade spelat in tidigare men båda var skit och inget att se. Så sedan fick jag i mig en kopp kaffe och så satte jag mig och läste ett tag. Men så gick jag över till hemsidan igen och la på lite till och så fick jag ladda hem ny grafikrutin jag trodde att problemet var över men så var inte fallet fick ladda hem gammal rutin som jag tror är okey. Så mer? En rätt kass dag idag men fick lite gjort på hemsidan så okey då da. Så mer? Nu har jag knappt nått att se längre på teven när ena serien gick om från början igen. Så mer? Men jobbet på hemsidan gick bra idag iallafall så okey dag på det hela.

TRÄNING: Ja har packat väskan och är redo för träningen imonn. Då jag skall göra stretchen med hoppas jag vi får se tills imonn.

HEMSIDAN: Ja har jobbat på idag och gjort flera sidor idag på dagen sedan tog jag paus och gjorde sedan bild sidan idag. Så den är klar och så la jag till sociala grejor på hemsidan med facebook Google + och twitter. Så en bra dag på denna punkt idag.

ROMAN: Ja jag satt mina två timmar idag men det gick trögt idag. Hade nog varit bra med ett uppehåll över påsk men nu blev det inte så vi får se hur det går tills imonn. Brukar sova bra till träningsdagar så jag hoppas det blir så.

Så nog för idag jo jag satte mig och läste ett tag med idag. Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: