tisdag 21 april 2015

Tisdag 21/4-2015 20:21

DAG: Jaha natt igen och en kass sådan igen sov illa och när jag vaknade och fick ner datan så såg jag att jag inte hade sovit alls på hela natten. Normalt så kommer ett par staplar ner till 100 men idag så var alla uppe över 100 ja den går upp och ner så att den inte kommer upp till hundra betyder att jag inte sover alls nästan. Så idag fick jag i mig frukosten och sedan satte jag mig och kollade på en film från netflix har det till den 23é så tänkte idag ser jag på den fick igår att den fanns så jag såg den idag. Så efter detta så stack jag till ICA för att handla lite sedan hem igen. Hann inte med nått på hemsidan idag jo jag pillad lite med gjorde inte nått jo jag kollade hur sidan ser ut i mobilen och den var kass så jag fick ställa om färgen på menyn idag gick inte se alls på mobilen nu är den ändrad så det blir lite bättre. Så sedan gick jag igång med middagen hade idag korv och mos och såg min serie när jag åt och så fick jag i mig en kopp kaffe men glömde min choklad tog den nu för ett tag sedan. Så mer? En slö dag men efter kass natt så var den ändå okey men jag har kommit på lite idag. Ja till romanen. Så mer? Nä det var nog allt för idag så jag säger hej för idag.

TRÄNING: Ja imonn så skall jag packa väskan igen och köra.

HEMSIDAN: Ja idag så testade jag hemsidan på mobilen och den var inte bra alls men jag ställde om menyn till svart då blev det lite bättre men den är inte så bra på mobil och jag vet inte hur jag skall fixa det heller. Men jag tror inte jag gör en sida på mobil men kanske jag har ett tag på mig att se om jag skall eller inte. Vi får se.

ROMAN: Ja idag har jag haft lite slö tid och jag har kommit på lite till romanen idag. Jag måste göra bättre och när jag läser John Ajvide så kommer jag på en del. Sedan återstår det att göra det med. Men vi får se kommer inte gå igång på ett tag så jag kan komma på mer.

Så inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: