söndag 5 april 2015

Söndag 5/4-2015 20:29

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt igen vaknade till fem tiden idag och låg sedan vaken ett bra tag men kom ur sängen till tio tiden. Men jag satte mig framför datorn med mobilen och så efter frukosten så satt jag till ett innan jag hade återställt allt i mobilen. Det var ett moment 22 idag jag skulle starta dropbox och då hade jag tagit att jag skulle göra detta med en app och när jag sedan skulle starta det så sa den slå numret i appen. Och för att göra detta så måste jag gå in i appen och går jag då ur dropbox så måste jag börja om igen. Så men jag fick det att fungera ändå tillslut. Så efter detta så gick jag igång med att dammsuga. Så sedan körde jag hemsidan fram till tre då jag gick igång med middagen. Jag gjorde lite på mobil sidan idag men det blev inte som jag ville jag gjorde en meny till mobilen men den går utanför sidan så den kan jag inte ha. Får bygga annat om jag gör en mobil sida alls får se om jag hinner med det. Så middag och jag hade kotletter med pommes idag. Såg en serier och sedan en film på netflix sedan fick jag i mig en kopp kaffe. Så jo jag satte mig och läste idag med ur himmelstrand. Så mer? Jo jag fick inget samtal igår från svenskaspel så ingen storvinst men kanske lite ni får se på twitter idag eller imonn på bloggen om det inte gav nått. Så mer? En okey dag idag och jag la upp lite bilder på facebook med från hemsidan.

TRÄNING: Ja som vanligt är det träning imonn och jag har packat allt för imonn. Så jag är redo.

ROMAN: Ja får jag bra sömn så skall jag köra igen imonn. Och det skall nog gå bra hoppas jag men vi får se imonn hur det gick.

Så inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: