måndag 1 juni 2015

Måndag 1/6-2015 20:46

DAG: Jaha idag är jag sen men jag har kollat lite på Windows 10 som kom upp i min dator idag. Jag skall inte uppgradera ännu men jag hoppas man kan få ren installation så jag slipper om installera Windows 7 först och sedan Windows 10. Jag skall ge bort datorn till morsan i slutet av detta året och då skall jag installera. Så jag hoppas man kan göra en ren installation så slipper jag mer jobb. Så till natten då ja en bra natt men jag var ändå seg idag när jag skulle upp kom inte upp innan elva idag. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen körde den idag fram till ett sedan från två till tre. Och efter detta så stack jag till träningen och körde sedan hem igen. Hoppade stretchen idag och körde middag. Såg på family guy och så fick jag i mig en kopp kaffe. Så mer? Jo jag vann inte nått på lotto eller nått men till denna vecka känner jag på mig att det smäller till, eller hur? Så mer? Nä skall imonn ringa till tandläkaren har blivit sämre nu så jag får se vad han säger imonn. TRÄNING: Ja idag tappade jag farten när jag skulle köra bröst jag fick illa ont i axeln och jag fick tillslut ge upp. Har bestämt mig för att hålla upp med armhävningarna tills det slutar göra ont. Så får jag se sedan om jag kan få en hävning som inte gör ont sedan. Men det blir sämre så jag skall hålla upp tills det slutar och så får vi se sedan. Så jag hoppade stretchen idag och hann inte med cykel heller när jag tappade farten. HEMSIDAN: Ja som jag sa igår så måste jag göra om texten på alla sidor i tab såg det igår och det var skrivstil och gick knappt att läsa. Men jag gör om när jag är klar har lagt in ny stil och sedan är det bara att lägga på. ROMAN: Ja sov bra inatt men var seg ändå idag tog tid innan jag kom igång idag men sedan gick det bra satt ända till kvart över tre idag. Så inget mer att säga så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: