torsdag 11 juni 2015

Torsdag 11/6-2015 20:24

DAG: Jaha till natt inatt vaknade jag tre gånger brukar inte göra det när jag tar starktablett men inatt så. Kom ur sängen till lite innan elva och fick i mig frukosten. Sedan efter detta så gick jag igång med romanen, körde den idag till tre. Så efter detta så stack jag till träningen. Sedan stack jag hem och stretcha och så middag på det. Är rätt trött på min träningsmat så jag måste komma på nytt till nästa vecka. Det innebär att jag måste hitta ny mat idag om jag skall köpa imonn. Så mer? Jo jag vann ingen storvinst igår men kanske lite ni får spana på twitter idag om det gav nått. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn. Jo en rätt okey dag idag trotts lite kass natt.

TRÄNING: Ja idag hade jag bättre fart och cyklade i femton idag vilket är väldigt bra mot innan. Och träningen gick bra idag med. Jag hoppas att axeln släpper helt om ett par veckor.

HEMSIDAN: Ja inte mycket idag på denna punkt kommer lägga ner denna punkt efter att jag har lagt upp den nya sidan.

ROMAN: Ja lite segt idag men så kom jag igång och det gick väldigt bra idag. Fick mycket gjort idag. En bra dag.

Så inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: