onsdag 3 juni 2015

Onsdag 3/6-2015 20:22

DAG: Jaha till natt och en rätt okey natt inatt men ändå var jag seg idag när jag kom ur sängen. Lite innan elva och fick i mig frukosten sedan satte jag igång med romanen. Körde den idag fram till 14:00 då jag stack till ICA för att handla lite. Sedan hem igen och gick igång med middagen hade idag kotletter med stripes och såg min film som var så där. Men jag hade inte nått att se så jag tog den. Så mer? En små kass dag idag jag sov rätt bra men sedan har dagen inte gått som jag ville hade svårt att komma igång idag på romanen. Så mer? Jo jag har kolla lite på hemsidan idag med och jag har rätt mycket till att göra. Såg det idag. Så mer? Jo det är lotto idag och jag hoppas men inget stort för de har inte ringt men kanske lite ni får spana på twitter idag eller imonn. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn. TRÄNING: Ja har packat idag och är redo för träningen imonn. HEMSIDAN: Ja såg idag att jag måste lägga till tooltips på alla bilder ja inte på desktop men mobil och tab. Så jag har att göra ett tag till men nu till fredag så skall jag ut och handla igen så den dagen går bort så även imonn. Så till söndag så kör jag igen hoppas då blir klar med lite till ja mycket till hoppas jag. Sedan är det texten och tooltips med men det kommer ta tid innan jag är klar. ROMAN: Ja bra natt inatt men seg dag idag tog emot idag att köra men lite fick jag gjort ändå. Bättre imonn hoppas jag. Så inget mer idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: