måndag 22 juni 2015

Måndag 22/6-2015 20:19

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass sådan inatt. Hade lite svårt att somna igår och väntade på att klockan skulle ladda upp till 23:00 nått sånt var den klar. Och efter detta så somnade jag och sov sedan kasst fram till tio tiden. Brukar sova rätt bra på starktablett men inte inatt. Kände mig seg när jag vaknade och såg sedan på datan att nä det var inget bra alls med sömnen. Så fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen. Men det gick trögt idag så jag la mig på sängen ett tag. Så sedan var det lunch och så körde jag igång sedan igen men idag gick det inte bra alls. Så till tre tiden så stack jag till träningen sedan hem och så hoppade jag stretchen idag. Och åt min nya träningsmat som var väldigt god jag har en omgång till att göra då skall jag fota och sedan lägga upp på nya hemsidan. Så mer? Jo jag såg på teven idag när jag åt och så fick jag i mig en kopp kaffe. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn. Då jag skall ut och köpa skor och lägga in lite pengar till mammas mobil med.

TRÄNING: Ja segt idag men jag gjorde mitt ändå men när jag kom hem så la jag ner stretchen hade inte lust idag.

HEMSIDAN: Ja skall lägga till träningsmatsreceptet till nästa vecka nä till lördag så skall jag göra nytt sedan kommer det ett nytt recept till jag har valt och skall göra när jag får pengar.

ROMAN: Ja det gick illa trögt idag men lite fick jag gjort ändå så okey dag på denna punkt ändå trotts kass natt.

Så idag säger jag tack för idag och ses igen imonn. Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: