tisdag 9 juni 2015

Tisdag 9/6-2015 20:07

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass sådan inatt grannen pratade i telefon så jag somnade inte förrän till två tiden. Så till sju så satte de igång att städa trappan och då vaknade jag och låg sedan vaken till tio då jag gick upp. Såg på datan idag att jag sov i tre timmar inatt, men som tur är så skulle jag inte göra nått idag mer än gå till tandläkaren. Så om upp och fick i mig frukosten sedan väntade jag till lite innan tolv innan jag gick. Kom in tidigt idag men han sa att det får vänta och så går han på semester om två veckor med. Min vanliga tur så rasar nog tanden när han har gått på semester. Men vi får se han isade den idag och jag hoppas att den lägger ner nu så jag slipper gå dit igen. Så sedan hem och satte igång med hemsidan körde den idag till tre tiden då jag gick igång med middagen. Hade idag karréer med klyft och såg en serie idag, hade mer att se men hade ingen lust idag och de flesta av mina serier har slutat nu men det är ett par som jag inte har fått med tror jag får se om de kommer eller inte blir nog efter sommaren då. Så sedan fick jag i mig en kopp kaffe och så satte jag mig och läste ur King idag ett par kapitel. Det är doktor sömn jag läser. Så mer? Nä kommer inte på mer idag så jag säger ses igen tills imonn.

TRÄNING: Ja nu kör jag igen till torsdag hoppas då jag jag har bättre fart så jag hinner med lite mer cykel.

HEMSIDAN: Ja körde idag från ett tiden tror jag att det var och jag blev klar idag med allt. Så nu skall jag köra ett recept till denna månaden sedan skall jag lägga upp den nya. Det kommer då i mobil, tablet och PC som är nytt för denna gång. Det är den fjärde upplagan som jag nu har gjort och nytt är då recept som är utökat där kommer mer men jag måste ha pengar för att göra recept och det har jag vara annan månad hoppas jag. Så mer? Jag la till idag tooltips och länktips med och nu som jag sa så är jag klar fattas ett recept till så lägger jag upp. Och det är tomt på recept nu jag har två sedan är det träningsmaten som finns med. Men annars är det tomt men det kommer med tiden.

ROMAN: Ja kör imonn så hoppas jag att jag får sova inatt så kör jag igen imonn. Vi håller tummarna för det.

Så slut för idag och tack för idag så ses vi igen imonn. Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: