lördag 6 juni 2015

Lördag 6/6-2015 20:26

DAG: Jaha till natt igen då ja och en jävligt kass natt igen. Sov illa dåligt inatt och till elva tiden var jag illa seg men kom upp ändå. Fick i mig frukosten och så stack jag sedan ner med tvätten till tolv. Sedan upp och gick igång med träningsmaten. Efter denna så körde jag igång med hemsidan. Körde fram till kvart i ett då jag stack ner och hängde upp tvätten. Sedan körde jag hemsidan hela tiden fram till klockan tre fick mycket gjort idag på den. Så sedan till kvart i fyra så stack jag ner och fick upp tvätten. Sedan gick jag igång med middagen, hade idag kotletter med stripes skulle ha haft pepparbiff men tar det imonn. Så mer? Jo jag vann inte nått på lotto i onsdags heller men det är ju som det brukar vara så. Kass natt men okey dag idag.

TRÄNING: Ja hoppade stretchen idag tar igen det till måndag och mer nästa vecka igen.

HEMSIDAN: Ja idag har jag kört bra och kommit till recept sidan jag har gjort träningsmaten och kommit in på wok. Bra jobbat idag efter kass natt.

ROMAN: Nä inget idag.

Så slut för idag ses igen imonn. Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: