fredag 12 juni 2015

Fredag 12/6-2015 20:30

DAG: Jaha till natt igen och en små kass natt igen. Vaknade ett antal gånger under natten och till nio tiden tror jag så satte de igång igen att tvätta trappen. Så jag sov inte mer sedan kom ur sängen till lite innan elva. Fick i mig frukosten och så satte jag igång att köra romanen. Körde den idag fram till 14:00 efter detta till 14:30 tiden så stack jag ut och handlade lite. Så sedan hem och gick igång med middagen till tre tiden eller lite efter idag. Jo jag satte datorerna på skann med innan jag gick ut. Så middag hade jag idag kotletter med klyft och såg en serie när jag åt. Så mer? En rätt kass natt och kass morgon idag men en okey dag på det hela taget ändå. Efter middagen så fick jag i mig en kopp kaffe och så satte jag mig och läste lite ur King. Så mer? Jo jag vann inte nått på lotto till onsdag fick reda på det igår. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Jo imonn så blir det stretch så jag skall köra imonn även om jag blir lite sen så kör jag imonn.

HEMSIDAN: Ja har inte valt mat att göra till denna månaden får se vad det blir. Men har valt träningsmat tills imonn det blev korv kanske lägger jag upp detta med. Men då inte på träningsmat utan på pasta. Eller korv för det är båda imonn. Vi får se.

ROMAN: Ja det gick bra idag igen men lite segt var det ändå men jag har tills imonn med att göra. Det går rätt bra nu.

Så ja slut för idag så ses vi igen tills imonn. Jo problemet med min uppkoppling är tillbaka igen jag trodde att det var över men inte heller. Och jag har ingen aning om vad det är. Skall se om jag kan slå en signal till dem och ställa en fråga. För det är samma fel på denna kortet som på det gamla då är det inte kortet som är fel på utan annat. Kan se om jag hinner tills imonn. Annars tar jag det till tisdag. Nä. Jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: