onsdag 17 juni 2015

Onsdag 17/6-2015 20:11

DAG: Jaha till natt igen och mina grannar var upp igen så kass natt. Kom ur sängen till elva tiden eller lite där efter. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen. Körde den idag fram till tre. Då jag stack och sa till grannarna om att vara uppe på natten. Sedan så körde jag igång med middagen då var klockan redan fyra. Idag hade jag karréer med klyft och såg en film när jag åt som var skit kass och där slösade jag lång tid på inte nått. Så sedan fick jag i mig en kopp kaffe och så satte jag mig och läste ett tag ur King. Så mer? En okey dag trotts kass natt fick lite gjort idag. Så mer? Jo det är lotto idag och jag har inte fått samtal så ingen storvinst men kanske lite. Ni får spana på twitter idag om det gav nått. Så mer? Till fredag hoppas jag att jag kan få till lite på hemsidan skall ut då och handla lite men jag tror jag hinner med hemsidan med. Så mer? Nä nog för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja har packat väskan idag och är redo för träningen imonn.

HEMSIDAN: Ja idag hann jag inte med nått men till fredag hoppas jag att jag kan komma upp med nya receptet.

ROMAN: Ja körde idag och kom på lite till idag så en bra dag men jag kom inte igång till tolv idag var seg och kom sent ur sängen men det var ju natten det. Men jag körde idag till 15:00 så jag körde två och en halv timme idag.

Så inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: