måndag 8 juni 2015

Måndag 8/6-2015 20:30

DAG: Jaha till natt igen och en bra natt inatt. Vaknade till tio tiden och kom ur sängen till lite innan elva. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen. Körde den idag till ett då det var lunch och så igen från två till tre. Sedan stack jag till träningen tränade sedan hem och stretch och så middag. Såg family guy när jag åt och så fick jag i mig en kopp kaffe. Så mer? Imonn skall jag till tandläkaren till 12:30 så får vi se vad han gör åt det. Hoppas han tar och sätter in en krona så försvinner problemet. Ni får mer imonn. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Jaha körde idag och det gick bra idag cyklade idag i en kvart så okey. Och inte så ont i axeln heller så bra ja bättre snart bra hoppas jag. Så får jag se vad jag gör med armhävningarna sedan. Blir nog att jag måste gå till sjukgymnasten igen.

HEMSIDAN: Ja kör nog imonn efter tandläkaren skall ut och handla lite med men sedan så skall jag köra ett tag.

ROMAN: Ja körde idag och det gick bra men jag satt för länge med lunchen idag. Men det gick bra och jag skall köra igen tills onsdag.

Så inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: