lördag 27 juni 2015

Lördag 27/6-2015 20:38

DAG: Jaha till natt igen och en jävligt kass sådan inatt. Hade laddat in outlook i mobilen och skulle igår lägga till adressen men det sket sig och jag fick kontakta supporten. Och de svarade trotts att jag skrev på svenska och nästan med en gång. Så jag pillade med detta inatt och till tre tiden så la jag mig men kunde inte somna så kass natt. Idag när jag kom ur sängen så fick jag det tillslut att fungera med mobilen. Så men hela dagen gick åt skogen. Jag tänkte igår jag kopplar upp och sedan är det klart men inte heller. Kom ur sängen till ett tiden och fick i mig frukosten. Sedan så körde jag igång med träningsmaten till två tiden. Och fotade idag la upp till sju tiden på alla sidor med. Så efter detta så gick jag igång med middagen. Hade idag köttbullar med klyft och såg inte nått på teven. Har inte nått att se och jag vet inte vad jag vill se annars. Så men det kommer igång igen till efter sommaren någon gång till augusti skulle jag tro. Så mer? Nä kass natt och kass dag idag men tills imonn så skall jag laga ny recept och sedan lägga upp det med och fota med. Så mer? Jo det är lotto idag så jag räknar med era tummar idag men de har inte ringt så troligen ingen storvinst. Men jag vet inte när de drar heller men ni får veta om jag vann nått på twitter idag eller imonn. Så mer? Nä kommer igen tills imonn med mera då.

TRÄNING: Ja hoppade idag igen men efter kass natt så var det ingen idé. Tar igen det till nästa vecka.

HEMSIDAN: Ja tog foto idag men kom inte igång innan sju tiden med att lägga upp på alla tre sidorna idag. Sedan skall jag imonn lägga upp det sista receptet och sedan skall jag lägga upp troligen till söndag nästa vecka. Mer om detta sedan imonn och sedan till söndag.

ROMAN: Ja idag så sket det sig och jag missade helt idag. Men till måndag så kör jag igen och det går rätt bra nu men vi får se om jag sedan får till det så att det blir publicerat med.

Så slut för idag och tack för idag ses igen imonn. Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar Ledsen

Inga kommentarer: