måndag 29 juni 2015

Måndag 29/6-2015 20:18

DAG: Jaha till natt igen och jag vaknade idag till åtta tiden och tänkte då sov jag bra? Kändes bra men jag låg sedan ända till elva innan jag gick upp. Såg sedan på datan att nä jag sov inte så bra inatt, men jag kände mig ändå rätt pigg idag. Fick i mig frukosten och så körde jag igång med romanen, men hann inte idag till 12 för jag kom inte ur sängen i tid idag. Men till 12:30 så gick jag igång med romanen körde den idag fram till 15:00 så jag fick idag en och en halv timme idag. Så till tre så stack jag till träningen sedan hem igen och stretch och så middag på det. Såg lite family guy när jag åt. Så mer? Ja en bra dag idag fick gjort på romanen och träningen gick bra med. Så en bra dag idag.

TRÄNING: Ja körde idag och det gick bra hann med lite cykel idag med så en bra träning idag.

HEMSIDAN: Ja imonn så skall jag ut och kippa mig och sedan skall jag också handla lite. Men jag skall nog hinna med att läsa lite hoppas jag för det är vad jag har kvar att göra nu. Kolla så att jag inte har stavat fel eller sagt något fel.

ROMAN: Ja sen upp idag och då missade jag lite tid men sedan gick det bra idag. Fick mycket gjort idag en bra dag.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: