torsdag 4 juni 2015

Torsdag 4/6-2015 20:22

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt okey natt inatt. Kom ur sängen till lite innan elva idag och fick i mig frukosten. Sedan gick jag igång med romanen körde den idag fram till ett då det var lunch och så igen från två till tre. Så efter detta så stack jag till träningen sedan hem igen. Hoppade stretchen idag och gick igång med middagen. Så såg family guy när jag åt och sedan fick jag i mig en kopp kaffe. Så mer? Ja mer? En kass dag idag trotts bra natt men dagen var okey men träningen gick inte alls bra idag. Så mer? Jo imonn brukar jag tvätta men denna veckan blir det till lördag. Så imonn kör jag roman som vanligt sedan skall jag ut och handla lite. Så mer? Jo idag vaknade jag till att grannen spelade gitarr men då var klockan redan tio tiden så jag klagar inte. Men jag hade gärna sovit lite till idag. Så mer? Jo jag fick mer problem med nätverkskortet men jag tror att jag har fixat det nu. Det hade en inställning att stänga av strömmen och jag tror att det är därför som det tar tid att komma igång efter jag väcker datorn. Vi får se om det kommer igen. Det är för om man har bärbar så kan den överhetta i datorväskan om det är på. Men detta är ju en stationär så den kan inte överhetta, så jag stängde av det igår. Jag tror att det var det som gjorde att den inte kom igång efter sov läget. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn. Jo en sak till jag måste blogga på google för hand för det jävlas med ie och den kan inte logga in. Det är ett jävla sätt att hålla på som små barn med detta och stänga funktioner bara för att man skall byta webbläsare. Dåligt Google! Ledsen TRÄNING: Ja idag gick det segt hela tiden tänkte idag att jag lägger ner men jag körde ändå och glömde en övning och cyklade i fem minuter idag. Segt… HEMSIDAN: Ja imonn så kör jag inte men till lördag hoppas jag att jag kan köra lite eftersom jag tvättar har mycket att göra kvar. ROMAN: Ja idag gick det bra fick till rätt okey och har mer att göra tills imonn. Det ramlar på i lugn takt med det går framåt. Ler Så inget mer idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: