tisdag 23 juni 2015

Tisdag 23/6-2015 20:22

DAG: Jaha till natt igen och igen en rätt kass natt. Var seg när jag kom ur sängen till elva tiden och fick i mig frukosten. Sedan skulle jag då gå igång med romanen men kom inte igång idag alls. Till två tiden så gav jag upp och stack till stan för att köpa skor. Köpte idag ett par för 300 och satte sedan in 800 för reparationen av morsans mobil. Sedan gick jag hem idag stannade på ICA för att handla lite sedan hem igen. Gick igång med middagen med en gång jag kom hem. Hade idag karréer med pommes och såg en kass film. Så mer? En kass dag idag igen var inte så bra igår heller men tills imonn så hoppas jag att jag får en bra dag. Vi som lever får se. Så mer? Jo jag satte mig och läste lite idag ur postcards killers eller vad den nu heter. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses  igen imonn.

TRÄNING: Ja till torsdag hoppas jag att jag får sova lite mer så jag kan köra stretchen igen.

HEMSIDAN: Ja har inte gjort nått på denna idag. Blir nog inte förrän till lördag jag kör en omgång för att lägga upp nya receptet.

ROMAN: Ja satte igång idag men tappade farten helt idag så tillslut la jag ner. Var ingen ide idag att köra alls.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar Ledsen

Inga kommentarer: