tisdag 2 juni 2015

Tisdag 2/6-2015 20:21

DAG: Jaha till natt igen då och en kass natt igen. Hade illa svårt att somna igår och sedan när jag somnade så sov jag illa fram till elva. Kom ur sängen till halv tolv idag och fick i mig frukosten sedan slog jag en signal till tandläkaren. Fick tid till nästa vecka tisdag. Men jag måste köpa mer värktabletter glömde det idag. Så efter detta så skulle jag då köra romanen men det gick så där idag. Jag ringe till cubase idag om att jag inte kunde logga in på min hemsida, ja mycubase eller vad det nu heter. Men tillslut så fick jag till det och kom in och så frågade jag om att uppgradera men han sa vänta två tre månader sedan kommer det upp på hemsidan att det är okey då kör jag. Så sedan stack jag till ICA för att handla lite sedan hem igen. Så efter detta så gick jag igång med middagen hade idag korv och pommes och såg min serie när jag åt. Imonn tror jag att jag inte har nått att se så jag skall se en film imonn som jag hittade på c-more play idag. Så mer? En kass dag men som vanligt så startade den med en kass natt. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn. TRÄNING: Ja till torsdag kör jag igen så får vi se hur länge det tar innan axeln är okey. Ett par veckor hoppas jag så skall jag sedan igen köra igång med armhävningarna och se hur det går om jag gör dem som jag skall så hoppas jag att det inte gör ont alls. Vi får se hur det går med det. HEMSIDAN: Ja gjorde inte nått idag på denna punkt men imonn så hoppas jag att jag kan få till det lite. Men jag måste ut och köpa värktabletter glömde det idag. ROMAN: Ja det gick inte så bra idag men lite kom jag ändå på tar igen det till imonn. Hoppas bara jag sover då. Så inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: