onsdag 1 oktober 2014

Onsdag 1/10-2014 20:21

DAG: Jaha till natt igen och sov rätt okey inatt men vaknade tidigt idag. Låg till tio tiden innan jag gick upp och fick i mig frukosten. Sedan satte jag mig och gjorde hemsidan jag uppdaterade statistiken men den är inte okey jag har mailat om detta men inte fått svar ännu. Den stannade för ett tag sedan och har inte kommit igång ännu så siffrorna är inte som de skall på det jag la upp idag. Så efter detta så fick jag i mig två koppar kaffe idag och så skulle jag då köra roman. Men jag pillade med mobilen så jag missade en timme eller en halv timme tror jag att det var idag. Men jag körde igång och körde sedan idag fram till två. Efter detta så pillade jag lite till med mobilen och så stack jag till ICA för att handla lite. Så har nog räknat fel denna månaden jag vet inte riktigt vad jag har lagt på för jag tror att jag har 1100 kvar nu när jag betalar office och tidningarna. Jag måste ha lagt på lite för mycket och kanske två gånger men det är lugnt för jag får mer över så det är okey. Så köpte för allt jag hade 140 och sedan hem igen. Jag gick igång med mobilen med en gång jag kom hem och fick inte allt rätt så jag körde middag istället. Hade idag hamburgare med klyft och såg mina serier när jag åt. Sedan fick jag i mig två koppar kaffe igen och så pillade jag lite till med mobilen och nu är jag klar med den fick lägga in nya drivrutiner till datorn med men nu fungera det med. Så jag är klar med mobilen nu. Så mer? Jo det är lotto idag men de har inte ringt så ingen storvinst men kanske lite ni får spana på twitter idag eller imonn om jag fick nått. Så mer? Nä nog för idag och tack för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja jag har packat väskan idag och är redo för träningen imonn.

ROMAN: Ja kom ur sängen tidigt idag men hade sedan rätt svårt att komma igång. Men när jag väl kom igång så gick det bra idag.

SPEL: Ja skall ut en sväng till lördag men till söndag så skall jag köra igen.

Så inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: