torsdag 23 oktober 2014

Torsdag 23/10-2014 20:22

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt okey natt trodde jag idag när jag vaknade till tio tiden. Kom ur sängen till elva och fick i mig frukosten. Sedan körde jag igång med romanen. Körde den fram till ett då det var lunch och sedan igen från två till tre. Efter detta så stack jag till träningen och sedan hem. Så skulle jag då köra stretch men hoppade det idag. Så jag gick igång med middagen och såg på Jamie Oliver och sedan family guy. Så mer? Jo jag vann inte nått på lotto igår men till lördag så smäller det till det känner jag på mig. Eller hur? Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn hoppas jag kommer på mer då!

TRÄNING: Ja idag gick det bra men jag hoppade två minuter på cykeln idag och gick och duschade istället. Men jag har bättre tempo idag ja lite bättre iallafall.

ROMAN: Ja idag trodde jag att jag var pigg men så var inte fallet det gick illa trögt idag. Men jag fick mina två timmar idag ändå och jag får vara nöjd med detta. Kör igen imonn.

SPEL: Ja om jag har lust så kör jag till söndag vi får se hur jag mår då.

Så inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: