onsdag 29 oktober 2014

Onsdag 29/10-2014 20:25

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt kass sådan igen. Vaknade ett otal gånger under natten och till tio tiden så fick jag inte mer sömn sedan. Kom ur sängen till lite efter elva tiden. Fick i mig frukosten och så skulle jag då sätta igång med romanen men idag var det illa trögt. Och så fick jag ett brev igår från comhem tror jag hade med detta igår. Så jag spanade idag på att byta till comhem och jag skall göra detta till fredag. Jag har bestämt mig för det och så köper jag ny teve med så jag får tivo max och 30-50 bredband och telefon. Jag kommer få betala 250 mer ungefär men då har jag fått slut på en räkning på 500 så jag ligger ändå 250 plus så jag har idag bestämt mig för detta ringer till fredag. Så idag har jag inte fått mycket gjort på romanen. Så till två så la jag ner romanen och gjorde inte nått fram till tre tiden idag. Så då gick jag igång med middagen hade idag kotletter med klyft och såg min serie när jag åt. Så har en film med som jag tänkte se till söndag. Så mer? Jo det är lotto idag men de har inte ringt så ingen storvinst men kanske lite. Ni får veta på twitter imonn om det gav nått, ja kanske redan idag om det har kommit mail om det idag. Så mer? Jo på teven så får jag 88 kanaler och C-More film det var inte så illa mycket dyrare men innan så skulle jag ha kvar bredbandet hos Telia men inte nu. Ja mer? Jo sedan tillkommer avgifter också på 500 men de kommer inte förrän till december. Men jag hoppas att Telia har en månad uppsägning med tror det men jag är inte säker på det. Så mer? Kass dag idag fick inte nått gjort alls idag jo lite på romanen ändå.

TRÄNING: Japp idag har jag packat väskan och är redo för träningen imonn.

ROMAN: Ja eftersom jag pillade med siffror idag när jag skulle skriva så gick det inte alls bra idag. Jag kommer inte på nått nästan men imonn så har jag inte nått mer att pilla med så jag hoppas det går bättre då.

SPEL: Ja söndag får vi se.

Så inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: