tisdag 28 oktober 2014

Tisdag 28/10-2014 20:27

DAG: Jaha till natt och en kass sådan inatt sov inte alls bra och vaknade till sju tiden och låg sedan till tio innan jag gick upp. Fick i mig frukosten och så ringde jag ett samtal och de skulle ringa tillbaka till tio över ett och när klockan slog 13:40 så gav jag upp och stack till frisören. Så klippte mig och sedan till ICA för att handla lite sedan hem igen. Jag köpte idag lite annat kaffe hade lite pengar över så jag tog ett paket med nytt kaffe. Ja det är som latte men heter något annat rätt okey så jag tog en kopp sådan när jag kom hem idag. Efter detta så var klockan redan tre så jag gick igång med middagen. Hade idag karréer med stripes och såg en serie idag när jag åt har en film att se med en dag. Jo på tal om teve så kommer comhem ta bort ondemand boxen den kommer inte kunna spela från sf eller nått mer än vanligt teve. Så det var bortkastade pengar betalade 500 för den för att kunna se sf och lite till men den tar de bort. Så mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn.

TRÄNING: Ja känner lite i benen idag igen men jag kör som jag sa innan lite hårdare nu ja mer korrekt nu och då känns det ett tag till.

ROMAN: Ja imonn så kör jag igen hoppas då att jag kommer på nått har varit lite segt med detta innan.

SPEL: Vi får se till söndag om jag kör igen då.

Så kort blogg idag men jag kommer igen imonn med mera då. Nu säger jag Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: