fredag 31 oktober 2014

Fredag 31/10-2014 20:05

DAG: Jaha dags för natt igen och en kass sådan inatt. Mina grannar var uppe igen och jag låg och lyssnade på den fram till två tre tiden. Händer det igen så kommer jag ta mig upp och säga till dem igen. Jag sover tre fyra kanske fem timmar och missar jag då tre så blir det illa kass sömn. Men händer det igen så kommer jag säga till dem. Så jag missade mycket sömn inatt. Vaknade tidigt med idag och kom ur sängen till tio tiden idag. Fick i mig frukosten och så fick jag sedan vänta på att klockan skulle slå tolv idag. Men när den gjorde detta så stack jag ner med tvätten. Och upptäckte då att jag hade glömt mina lakan där nere förra gången jag tvättade. Jag bädda och tyckte då att lakanet hade krympt men det var det gamla som jag bäddade med. Men de hade legat två veckor och jag tog upp dem och fick bädda igen med nya lakanet. Jo innan detta så ringde jag till Telia och tog bort mitt bredband och flyttade mina mailadresser till min mobil. Men det fungerade inte som jag hoppades på men vi får se tills imonn om jag måste ringa igen. Så sedan när jag kom hem så ringde jag till comhem och beställde teve och bredband och telefon. Och jag hade tur för jag fick telefonen gratis och tre månader fritt. Så jag kommer koppla upp med en gång det kommer. Så jag betalar Telia en månad sedan inget alls två månader och så efter det blir det lite billigare in jag hade beräknat ligger upp ca 100 nu tror jag. Jo och så får jag en avgift på teven på 200 sedan är det gratis i två månader. Då får jag 88 kanaler och C-More och bredband 50 och telefon gratis ringer gratis till alla fasta telefoner. Ja start på 0.99 ja en krona per samtal det är bra. Den nya telefonen kommer igång till den 24. Så mer? Jo jag kan inte hämta mail idag och ett konto går inte att hämta eller sända men det kanske ordnar sig. Det var rätt mycket strul när jag skulle byta men går det inte imonn så ringer jag igen. Så mer? Jo jag var iväg på apoteket idag sedan till ICA och köpte lite sedan hem igen. Men jag fick inte en salva idag skall ringa en dag om det. Så mer? Kass natt men bra dag idag så okey dag på det hela taget. Så till fyra tiden så var jag nere och hämtade upp tvätten och så körde jag middag. Hade idag kotletter med stripes och såg mina serier när jag åt. Efter detta följde en kopp kaffe och en annan kaffe grej kommer inte ihåg vad det heter nu men en kopp till idag. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja imonn så skall jag köra igen storstretch hoppas jag vi får se hur det går med det. Men jag får mer ont om jag kör tror jag vi får se.

ROMAN: Nä inget idag men imonn så kör jag igen hoppas jag.

SPEL: Ja vi får se till söndag.

Så inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: